joi, 15 octombrie 2009

Chainmaille - Arta de a Conecta Zale

Chainmaille este o metoda foarte veche!
In timpurile antice, razboinicii purtau armuri facute din zale conectate intre ele prin aceasta metoda.
In zilele noastre, bijuteriile efectuate din zale, devin din ce in ce mai populare! Puteti sa vi le confectionati singuri sau  puteti sa le cumparati deja facute.
In magazinul meu online, puteti sa le gasiti intr-o varietate de sarme de diferite feluri, marimi si forme.

Zilele trecute, am vrut sa restaurez colierul meu "Desire" care intial a fost facut cu un lant pe care l-am salvat de la un colier vintage. Am tot cautat si cautat un lant la fel, dar fara nici un rezultat! Si asa am decis sa imi creez propriul lant placat cu aur, care sa se asemene cat de cat cu cel vintage.

Am pus in practica metoda chainmaille si puteti vedea cum am procedat:

Tutorial pentru facut lanturi:

Materiale:

Cleste chain nose pliers
Cleste bent nose pliers
Inchizatoare placata cu aur "lobster claw''
Zale rotunde placate cu aur "rasucite" ce masoara 10 mm
Zale rotunde placate cu aur - simple - ce masoara 12 mm
Zale ovale placate cu aur - simple - ce masoara 8x6 mm
Zale rotunde placate cu aur - simple - ce masoara 10 mm


 





Instructiuni:

1. Deschideti cu ajutorul celor 2 clesti una din zalele rotunde simple, de 12 mm. Si adaugati 4 zale ovale de 8x6 mm. Inchideti zaua rotunda.
Pentru mai multe informatii despre zale, cititi aici.




 


2. Impartiti zalele ovale in cate 2 si introduceti-le printr-o za "rasucita" pe care ati deschis-o tot cu ajutorul celor 2 clesti.
Inchideti zaua "rasucita".





 




3. Adaugati din nou 2 zale ovale simple de 8x6 mm. Apoi o za simpla, iar 2 zale ovale, zaua "rasucita" si apoi inca 2 zale ovale.







3. Se repeta acelasi model si cand se ajunge la lungimea de lant dorita, se adauga cateva zale rotunde de 10 mm si inchizatoarea "lobster claw" intr-o parte, iar in cealalta parte adaugam inca vreo 4-5  zale rotunde simple de 10 mm, pentru a forma un lant prelungitor.




 




Mai jos puteti observa colierul "Desire" intr-o infatisare noua.








                             

                Cristina's Bead Boutique -  Bring Your Ideas to Life!                                            

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails