sâmbătă, 19 decembrie 2009

Zale Inchise - Confectionate Manual - Fara Sudare

Aceste zale inchise pot fi confectionate in orice marime dorim. Arata foarte frumos in coliere, sau le puteti folosi pentru crearea de inele. In realizarea lor nu este necesara sudarea.

Informatii suplimentare in realizarea zalelor, puteti gasi aici:


Materiale si unelte:

Sarma de 0, 8 mm - semi-dura
Margelute mici . Puteti folosi tot felul de margele de metal, semi-pretioase, sticla, chiar si chips-uri. Eu am folosit margelute placate cu aur, rotunde, de 3 mm
Mandrel mare - sau orice alt obiect rotud pe care se poate infasura sarma
Ciocan Mallet - pentru a ciocani zalele pentru a le intari
Pila
Adeziv instant - eu am folosit Loctite 454

Instructiuni:

1. Incepem confectionarea zalelor prin infasurarea sarmei in jurul mandrel-ului.






2. Cand am realizat cate zale dorim, scoatem infasurarea de pe mandrel.


 


3. Taiem zalele si pilim capetele. Cu ajutorul ciocanului "Mallet", ciocanim fiecare za in parte pentru a o intari.



 



4. Deschideti fiecare za si introduceti cate o margeluta asfel incat ambele capete sa se aseze frumos in interiorul margelutei. Umpleti margeluta cu adeziv, chiar inainte de a introduce al doilea capat al zalei.








 


Inainte de a folosi zalele, asteptati cateva minute pentru a va asigura ca adezivul s-a uscat.
Am unit aceste zale si uitati ce am realizat:




2 comentarii:

Purely Paige spunea...

Wow what a creative idea! I never thought of using adhesive instead of trying to fuse. Thank you for sharing :) Your work is beautiful!

cristina spunea...

Thank you Paige! Your work is beautiful too!
Have A Happy New Year!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails