luni, 23 noiembrie 2009

Tortite pentru Cercei - Tehnici in Metoda "Wire-Wrapping"

Va puteti intreba de ce avem nevoie sa invatam sa confectionam tortite pentru cercei, cand le putem cumpara de oriunde si la preturi mici! Eu va pot da doua raspunsuri la aceasta intrebare:
Primul este ca atunci cand le confectionati singuri, realizati ceva unicat! Dupa gustul si posibilitatile dvs.!
Al doilea este ca este posibil sa ramaneti fara tortite si sa va trebuiasca urgent o pereche, pentru a termina cerceii inceputi!

Inainte de a incepe tutorialul, vreau sa subliniez ca este foarte important ca tortitele sa iasa la fel, si de aceea este necesar sa lucram la ambele tortite in acelasi timp! 

Materiale si Unelte:

Clestele "round nose plier"
Clestele "chain nose plier"
Pila
Sarma de modelaj de 0,6 mm sau 0,8 mm- aproximativ 120 mm lungime
Clestele "side-cutter plier"
Mandrel, fus, sau chiar marker rotund





Instructiuni:

1. Marcati clestele "round nose" cu marker-ul, la 5 mm distanta de varf, masurand cu rigla. Acest pas este foarte important, deoarece este nevoie sa faceti aceeasi marime de bucle pentru ambele tortite.





2. Taiati sarma in 2 parti egale si piliti cu atentie capetele asfel incat sa nu fie ascutite si sa raneasca urechea.





3. La capatul fiecarei sarme faceti o bucla simpla, perfect rotunda. 











4. Pe grosimea cea mai mare a mandrel-ului pentru infasurat, indoim cele 2 sarme cu bucle (in acelasi timp), pentru a forma rotunjimea tortitelor. Rotunjimea ar trebui sa inceapa putin mai sus de bucle.





5. In momentul acesta, tortitele vor arata asa:





6. Cu ajutorul celstelui "chain nose", apucam capetele tortitelor si le indoim. Repet, amandoua tortitele odata.





7. Odata terminati, trebuie sa cercetam tortitele, sa nu aiba varfuri asctutite si sa fie drepte. Daca este nevoie, mai piliti inca o data capetele.

Asa se realizeaza tortitele pentru cercei. Mai jos v-am arata cateva modele diferite pe care le puteti incerca folosind aceasta metoda.









4 comentarii:

Anuk spunea...

Foarte tare!!! Felicitari si multumesc frumos ca in sfarsit am reusit sa vad si eu cum se realizeaza tortitele scurte.
Mult succes in continuare,

AM

cristina spunea...

Multumesc frumos!

Alber Monica spunea...

ma bucur ca am gasit acest site foarte util pentru mine, eu confectinez bijuterii si o sa-mi fac singura tortitele de acum, multumesc pentru postare

cristina spunea...

Bine ai venit, Monica! Ti-am vizitat blogul si imi plac foarte mult cerceii din banner. Am vrut sa te urmaresc, dar nu am gasit butonul de Follow.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails