joi, 7 iunie 2012

Am fost la tara si am gasit aruncat, la mosica mea in curte, in buruieni, un pisoi abia nascut. Nu m-a lasat sufletul sa-l las acolo si l-am luat acasa, l-am hranit cu lapte, l-am spalat, si-a mai revenit saracutul. Nu avea nici ochisori, asa ca nu m-am indurat sa-l las la bunici sa aiba grija de el, asa ca l-am pus intr-o cutie si l-am adus la Magurele. L-am numit Dudu. :)
Vreau sa-l ingrijesc cat pot eu de bine. Am gasit pe un site lapte special pentru pisici bebelusi si biberon. Pana ieri l-am hranit cu lapte de vaca, pe care l-am pus intr-un tub din ala de mustar, i-am facut o gaurica in capac. Dar acum, e mult mai usor cu biberonul si laptele special.
Ii place la nebunie! Cam la fiecare 3 ore se trezeste si ii dau sa manance. Am citit ca trebuie masat sa-si faca nevoile, si asa ii fac si eu. E la fel ca un copil mic. Am citit ca nu au foarte mari sanse de supravietuire. :( Nu stiu ce sa-i mai fac sa-i fie bine! Ochisorii inca nu ii are deschisi mereu, si cand ii deschide parca are o pojghita pe ei si o secretie. M-a invat Lore sa ii sterg cu ser fiziologic, sper sa fie bine. Are si dintisori, ii place sa ma muste de deget. I-am gasit o cutie inalta, i-am pus lenjerie si sticle cu apa calda. Dar cand e treaz, nu-i place sa stea in cutie, vrea sa iasa, plange. Ii dau drumul pe covor si sa vezi de viteza prinde. :)) E super haios!!!
Vi-l prezint pe Dudu!!!







Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails