marți, 15 octombrie 2013

Inaugurare Club Eli si celebrarea Zilei Internationale a Femeii din Mediul Rural, Simpozion Judetean, Alexandria

Astazi am fost invitata la Inaugurarea Clubului Eli, care a avut loc in Restaurantul La Forchetta, Alexandria. Am cunoscut doamne inteligente, realizate, care au discutat despre Femeia din mediul rural. Mi-a facut o deosebita placere sa particip la aceste discutii datorita faptului ca bunica mea, femeie din mediul rural, este pentru mine un model, am fata de ea cea mai mare consideratie si cel mai mare respect.

Clubul Eli a fost fondat de Dna. Geanina Ciuntuc, si este "un club al prieteniei" . Clubul Eli propune o gama variata de servicii de consultanta si o serie de activitati precum: lansare de carte, vernisaje, cenaclu literar, concursuri, teatru si multe altele.

Programul evenimentului a cuprins:

* Expozitie de costume populare din zona Mavrodin Licuriciu, organizata de prof. Natalia Marcu
* Expozitie "Costum popular zona Pietrosani", organizata de prof. Emilia Stroe
*Expozitie de desene "Traditii populare teleormanene", organizata de prof. Cristina Purcarea
*Expozitie "Obiecte decorative", organizata de Raduca Nicoleta Oana
*Expozitie de desene "Fereastra catre lumea modei" organizata de Rusu Julia. 
* Moment poetic "Dedicatie pentru femeie" , organizat de elevii de la Scoala Stefan cel Mare

Mai jos gasiti cateva fotografii de la acest eveniment.




Dna. Geanina Ciuntuc




Critic literar Ana Dobre






Prof. Cristina Purcarea




Cu Mihaela Mocanu, pictor si membru fondator Asociatia Art L'ibre



Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails