luni, 29 martie 2010

Sarma Cu Memorie - Inchidere cu Margele Speciale, Gaurite pe Jumatate

Dupa cum spuneam intr-un articol trecut, bijuteriile confectionate din sarma cu memorie se termina in 2 feluri:

* Prin realizarea de bucle intr-un capat si altul al bratarii sau a colierului.
* In margelute speciale, ce se lipesc la capatul sarmei cu memorie

In tutorialul de astazi, vom confectiona un inel ce incepe si se termina in margelute speciale, ce se lipesc la capetele sarmei cu memorie.

Spirele pentru inel fiind mai mici decat cele pentru bratara, trebuie sa aveti putin mai multa rabdare, deoarece se lucreaza un pic mai greu.


 *** Taiati 3-4 spire din sarma pentru inel. 





*** Introduceti un capat al sarmei in adezivul E6000.




*** Introduceti capatul cu adeziv intr-o margea speciala, gaurita pe jumatate.

Asezati sarma deoparte timp de 24 ore, pentru ca adezivul sa se usuce complet. Daca sunteti presati de timp, puteti folosi si adezivul GS-Hypo Cement, care are timp de uscare mai mic.





*** Odata adezivul uscat, putem continua sa adaugam ce margelute dorim pe sarma. 
Adaugati un strop de adeziv chiar dupa margeluta deja lipita. 
Insirati margele dupa designul dorit.





*** Cand ajungeti la celalalt capat al sarmei, lasati numai o bucatica libera, si  lipiti o alta margea speciala gaurita pe jumatate. Asezati inelul de o parte pentru 24 ore pentru a va asigura ca adezivul este complet uscat.









7 comentarii:

Margot spunea...

Imi place foarte mult stilul tau clar si concis .Explicatiile sunt foarte utile si usor de inteles.
Si uite asa iepurasul iti aduce un premiu aici http://margotmagiamargelelor.blogspot.com/p/premii-targuri-si-diverse.html.
Mult succes in continuare

ByLoriem spunea...

arata foarte bine. din pacate, cite site-uri am vizitat nu am vazut nicaieri sirma cu memorie pentru inele. poate mi-a scapat mie.

Oricum tutorialele tale sunt foarte bune.

Iti multumesc.

cutiutacubijuterii spunea...

Imi place si mie foarte mult stilul tau de a explica, dar imi spui te rog unde gasim aceste margelute speciale si adezivul?multumesc

cristina spunea...

Multumesc mult Margot!

cristina spunea...

Lo, nu stiam ca nu se gaseste asa ceva in Romania. Am sa aduc eu in curand in magazinul meu.
Multumesc mult pentru compliment!!!!!

cristina spunea...

@ Cutiacubijuterii

Adezivul si margelutele le gasesti tot in magazinul meu!

cutiutacubijuterii spunea...

Multumesc Cristina, ma voi uita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails