marți, 23 martie 2010

Spring Wishes by Bridal.Jewellery

Am placerea sa va prezint creatia castigatoare a concursului "Vine Vine Primavara".
Colierul "Spring Wishes" ce a fost creat de Ioana Crisan  - Bridal Jewellery.

"M-am indragostit de colier in timp ce lucram la el.
De fapt, eu imi iubesc fiecare bijuterie, asa cum o mama isi iubeste fiecare copil. Si aceasta dragoste se multiplica, nu se imparte. 

L-am lucrat cu drag, folosind sarma placata cu argint, chipsuri de ametist si peridot, margelute de sticla de culoarea peridotului, margelute biconice si flori de acril in trei nuante de mov."









Felicitari Ioana!

3 comentarii:

Ioana spunea...

Multumesc Cristina!
E o onoare sa fie nominalizat colierul meu ca "Cea mai frumoasa creatie".

Margot spunea...

Wwoooww! Superb! N-am cuvinte sa il laud indeajuns1

Ioana spunea...

Multumesc Cristina!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails