sâmbătă, 24 aprilie 2010

Bratara Elastica - Vintage Inspired - Tutorial

Aceasta bratara "Vintage Inspired", prezinta o superba brosa cu camee si este realizata pe elastic. Este foarte usor de confectionat.

Materiale:





* 3 bucati de snur elastic de aproximativ 27 cm fiecare. Eu am folosit culoarea neagra, doar pentru a se vedea mai bine in fotografii, dar dvs. puteti folosi snur transparent.
* O brosa
* 45 margele ovale de calcit vopsit. Bineinteles, dvs. puteti folosi orice alte margele, dupa preferinte.
* Adeziv GS-Hypocement - pentru sigilarea nodurilor.

Instructiuni

1. Insirati 15 margele pe unul dintre elastice. Faceti un nod dublu. Sigilati nodul cu o picatura de adeziv.





2. Urmarind instructiunile de la pasul 1, confectionam si celelalte 2 parti ale bratarii. Sigilam nodurile cu cate un strop de adeziv.
Le punem pe toate 3 de o parte si lasam aproximativ 10 min pentru ca adezivul sa se usuce.




3. Taiem elasticul extra, chiar langa nod. Introducem cele 3 bratari in acul brosei si inchidem.





Et, voila! In mai putin de 20 de minute ati realizat o superba bratara!



9 comentarii:

gabibadea spunea...

Cristina, ce frumuseţe, şi ai dreptate, chiar simplu de realizat!... Ce să mai, mi-ai dat o idee, şi dacă nu te superi, voi încerca s-o pun mâine în aplicare, să vedem ce-o să iasă!!!!

cristina spunea...

Nu ma supar! Pune-o in aplicare linistita! de abia astept sa vad ce-ti iese!!!!

Art Danae spunea...

foarte simplu, dar de foarte mare efect...imi place f mult rezultatul...la urmatoarea comanda o sa pun pe lista si elasticul :)

cutiutacubijuterii spunea...

Cristina foarte frumos ce ti-a iesit, sa stii ca eu nu puneam adeziv pe nod si am patit-o sa mi se desfaca, multumesc si de ideea asta.

cristina spunea...

Multumesc Isa! Te astept cu drag!

cristina spunea...

Patricia, ma bucur ca iti place! Sa incerci si tu cu adezivul!

andrei.a spunea...

felicitari pentru tutorial!!!
te admiram sa stii

cristina spunea...

Multumesc, Andrei si logodnica! :))

Ralu spunea...

foarte frumoasa bratara si de mare efect este brosa. nici eu nu puneam adeziv, dar acu voi pune cu siguranta.
http://bratari-manual.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails