vineri, 28 august 2009

Cum sa foloseste Wire-Jig-ul

Recent, am introdus in magazinul meu "Cristina's Bead Boutique", un wire jig de plastic, model perfect pentru incepatori.
As vrea sa va arat cum se foloseste:

Materiale:
Sarma dupa preferinte
Cleste "round nose" (este optional, dar recomandat)
Wire Jig
Picioruse (care vin incluse in pachetul wire jig-ului)






Instructiuni:

1. Aranjati piciorusele dupa un model dorit de dumneavoastra. Eu am ales un model simplu. Dar cu putina imaginatie puteti gasi design-uri intricate si unicate! De asemenea, puteti folosi mai multe marimi de picioruse.





2. Cu ajutorul clestelui "round nose" faceti o bucla simpla.





3. Puneti bucla in primul piciorus. Infasurati sarma in jurul restului de picioruse, urmarind modelul ales.






4. Se inlatura sarma astfel infasurata si se ajusteaza daca este nevoie. Observati cum a iesit modelul meu! Asta este numai o sugestie. Cu ajutorul wire-jigului puteti face mult mai multe creatii!


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails