duminică, 23 august 2009

Noi Reguli ale Magazinului Cristina's Bead Boutique

Au trecut aproape 3 luni de cand am deschis magazinul meu ,Cristina's Bead Boutique, de accesorii bijuterii de pe breslo.
Am avut satisfactii, am cunoscut persoane extraordinare, talentate si mi-am facut prietene adevarate!
Dar, m-am lovit si de multe probleme pe care incerc sa le rezolv pe masura ce inaintez in aceasta mica afacere.
Asa ca am decis sa impun anumite reguli, incepand cu data de 1 Septembrie. Sper sa nu creez nici o inconvenienta pentru clientii mei! Ca sa pot continua in a aduce produse noi si interesante, trebuie sa tin cont de mai multi factori!

REGULI:

Produsele sunt livrate din SUA. Din aceasta cauza, transportul dureaza aproximativ 10 zile lucratoare, in functie de gramajul coletului.
Produsele vor fi expediate numai dupa ce plata a fost facuta in avans de catre cumparator, prin transfer bancar la banca Reiffeisen Bank.
Livrarea costa 10 RON (in cele mai multe cazuri, cu exceptia cazurilor cand comanda este foarte grea).
Va rog sa-mi raspundeti la emailul de confirmare deoarece comenzile care nu sunt confirmate in 7 zile se anuleaza.
Multe cliente m-au intrebat daca pot sa comande si sa rezerve produse in timp. Am acceptat pana acum, dar am realizat ca nu este avantajos pentru mine! Asa ca am decis ca incepand cu data 1 Septembrie, sa impun urmatoarea regula:
Comenzile trebuie platite in maxim 2 saptamani. Dupa aceasta perioada, comanda se anuleaza.
De asemenea, comenzile speciale trebuie platite imediat ce le primesc!
Pentru anumite comenzi speciale care sunt foarte grele, voluminoase sau greu de obtinut, va trebui sa vi le trimit direct la dumneavoastra si sa platiti livrarea reala.

Retururi:

Cu mare placere astept retururi la produsele gasite in magazinul meu. Nu accept retururi la produsele facute prin comanda speciala!
Toate retururile trebuie trimise in ambalajul lor original si in aceeasi stare cum au fost primite, fara defecte!
Transportul va fi platit de client.
Imi rezerv dreptul de a imi alege clientii.
Inainte de a comanda, va rog sa cititi cu atentie regulile magazinului, descrierea produsului, sa priviti cu atentie fotografiile in care este ilustrat produsul si sa tineti cont de faptul ca pietrele semipretioase, fiind naturale, difera de multe ori de la un sirag la altul sau chiar de la o piatra la alta!

Aceste reguli le puteti gasi si in descrierea magazinului meu!

Magazin online de accesorii si pietre semipretioase pentru confectionarea de bijuterii.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails