joi, 13 august 2009

Nu inteleg!

Nu pot sa inteleg cum anumite cliente cumpara produse si apoi nu raspund la emailul de confirmare, nu raspund la telefon, sau imi spun ca vor plati si trece o luna si nu mai auzi nimic de la ele!
Asta in conditiile in care si ele la randul lor sunt vanzatoare pe breslo! Nu mi se pare ok asa ceva!
Voi ce credeti? Ce ar trebui facut in cazul asta?
Oare de ce asemenea comportament? Nu inteleg!


Cristina's bead boutique, magazin online de accesorii bijuterii, margele si pietre semipretioase.

4 comentarii:

Cyanilla Latte spunea...

Bun venit in bransa.
Asta e un caz fericit, cel mai rau e cand te duc cu zaharelul gen "vaaaai,cat imi place, trimite-mi cat mai repede" si apoi "uita" sa mai ridice coletul.

Cristina spunea...

Si ce le faci in cazul asta? Le dai neutru? Asa imi pare rau sa dau neutru, dar cred ca va trebui, ca sa inteleaga ca nu e ok ce fac ele!

Angel With One Wing spunea...

Nu cred ca neutru e cel mai potrivit. Atata timp cat s-a invoit sa ridice coletul si "uita" sa il ridice, cred ca e pretabil de feedback negativ. Gresesc?

nagual spunea...

Buna Cristina! :)
Cred ca o comanda o poti considera reala in momentul in care contravaloarea produselor este deja in contul tau; nu poti expedia de peste mari si tari pe baza unor promisiuni. Iar cine nu confirma o comanda merita un vot cel putin neutru...
Astept noi pietre semipretioase(printre altele) :)
Nagual

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails